Sunday, October 21, 2007

Skulebryllup - Pompel&Pilt!

Lørdag 20. oktober arrangerte russen skulebryllup her på Lundeneset, nåke som va superkjekt. Eg har heller aldri vore i bryllup, så detta ve heilt nytt for meg. Og eg må innrømma at lysten te å gifta seg auka.
For dei som ikkje veit ka et skulebryllup e, så kan eg sei så mykje som at 2 eleva "gifte" seg og resten av elevane som vil vera med som gjester i bryllupet får tildelt ei rolla. Da kan vera alt frå julatre til Michael Jackson.
Eg og Regine skulle vera Pompel og Pilt! Va litt vanskelig me kostyme og sånt, og kan ikkje akkurat sei at me ligna så mykje, men da va no løye for da. Sexyaste øyenbryno eg har sett i heila mitt liv vertfall.

Oh, we look so hot!

N-O-R-M-A-L-T


Eg va så absolutt ikkje i kamera humør den kvelden, så tok ingen bilder. Men da blir nok lagt uten mange på www.lvs.no ettekvart.

No comments: