Sunday, October 14, 2007

Back to school!

Då va eg tilbake på Lundeneset og høstferien e så godt som øve.
Da va så sinnsjukt kjekt å komma tilbake ette øve ei veka heima. Trur aldri eg har gleda meg så mykje til at ein ferie ska bli ferdig. Heima bra, men Lundeneset best!

Ellers så har eg hatt ein superbra ferie som stort sett har bestått av soving, data, venner, tur, innebandy, fotografering, sprenging, gravemaskiner og å venta på bussar. Må innrømma at eg har kjeda meg ein del og, men sånn e da når alle andre e på skulen. Nåke eg e litt skuffa øve e at eg bare fekk lærekjørt ein einaste gong på den tio eg va heima. Buhu, eg komme aldri te å få lappen.

No glede eg meg masse te skulebryllup te helgo og Oslotur neste veka. Can't wait!!

1 comment:

Anonymous said...

Lundeneset bra, men Kvinnherad best! x) sånn e da bare me den saken, enten du like da elle ikkje.

silje