Sunday, October 28, 2007

Da e ikkje jul i oktober!

I går va eg på europris og da førsta som møtte meg va synet av store sjokoladenissar. Lengre inn i butikken såg eg båe julelys, juleserviettar og diverse julepynt. Men e da jul då? E me ikkje bare i oktober? Joda, men da ser ut te at julo vare te påske og bynne i oktober, eller tidligare for den del. Kakemenn har dei på Coop året rondt, og eg må innrømma at når eg ser butikkane blir fylt opp me nisser og engler tidlig i oktober så får eg litt vondt i hjerta. Julapynt høre julo te, og julo bynne i desmeber, tidligast! Bastabom!

Og i annledning 'julastvningo' så har eg skreve ei lito ønskelista. Må jo ha da og.^^
Til jul ønske eg meg ( trenge ikkje absolutt vera te jul, for all del, eg tar imot any time^^) :
-ny farge på veggane på 203
-parkett på golvet
-et stort og mjukt teppe
-fleire hyller
-speilreflekskamera
-photoshop
-lilla converse
-scrapbook

No comments: