Saturday, October 6, 2007

Besøk!

I dag fekk eg besøk. Først kom Steffen, så kom Preben, og te slutt kom Silje.
Preben va den einaste som kom seg opp på rommet mitt uten hjelp. Applaus for han!
Som vanlig skjer da utrulig mykje her i /Troåsen/. Og så klart va alle skeptiske te smoothien min. Me fant ut at da mest fornuftiga å gjer va å gå ut i den oppgravde hagen vår og ta bilder.
Kamera mitt har ein dårlig dag i dag, og derfor blei 90% av bildene uklare. Teit! Men nåken blei jo litt bra då.
Etterpå jekk me heile veien ned te Sunde Oppvekstsenter. Der Silje blei lettare skremt av eit spøkelse inne på lærarrommet! Superfun altså.

pssst!; bildene blir pittelitt mindre uklare viss du trykke på dei.

2 comments:

Anonymous said...

Blei seriøst drit redd da menneske inne på lærarromme=/ skumle greie:S preben og steffen måtte følla meg heilt te døro mi, så redd va eg..
kossen gjekk da me deg så måtte gå aleina då?:P

silje

Tora said...

haha, da va sikkert Atie/datie/pungen xD

Meg gjekk da fint me. Angra bare på at eg ikkje hadde me meg nåke musikk. Da va kjeeedelig.