Saturday, October 6, 2007

Home sweet home!

Då e da omsider høstferie. Eg glede meg te ei rolig veka heima.
Så longt har da vore herligt. Eg har sove masse, og ikkje gjort nåke som helst fornuftig.
Nett sånn så da ska vera.

Å komma seg heim på torsdag va ikkje bare enkelt.
Eg trur seriøst eg må ta et kurs i å lesa bussrute. Eg klarte nemmelig atter ein gong å sjå feil i ruto.
Ikkje sjå på fredagsrute når du ska reisa på ein torsdag!
Heldigvis for meg så jekk da no ein buss då, men den gjekk ikkje te Skånevik sånn som eg hadde trudd. Den gjekk te Odda den. Og eg bare seie da, Odda e ikkje ein fin plass.
Men etter litt frebrislk blaing i bussruto så såg eg, te mine store lettelse, at da gjekk buss frå Odda og heim. Og takk for da!
Så etter ein go del timer på buss, kom eg meg omsider heim. Trur aldri da har vore så herligt å komma heim som då.

Heima va heila hagen gravd opp. Gravemaskin, sprenging, og trafikken inn den lille veien vår har aldri vore så stor som no. I går fekk eg ikkje ein gong fred til å ta bilder i veien uten å bli kjørt ned. Total byggeplass!

No comments: