Wednesday, October 3, 2007

Skule, skule...lei?

Eg har engelsk. Egentlig e da ganske kjekt, for da sista eg jer e å lesa engelsk.
Me har framføring, derfor.
Eg e nest sist på klasselisto, og da e derfor lenge te da e min tur. Chill!
Eg har ein skikkelig skummel stol i dag. Eg har holdt på å velta opptil fleire gonga.
Men no har eg oppdaga koffor den e så ustabil. Da mangle nemmelig et hjul!
Eg trur seriøst da feile alle stolane i detta rommet nåke.
Enten e dei hjulløse, eller så e dei rygglause. Nåke e da alltid.
Men for all del, dei e bedre enn tre-og plaststola.

Matteprøven e øvestått, og snart e engelskframføringo da og. Og takk for da!
Då e da så godt som ferie, nåke eg virkelig ser fram te.
Eg fortjene ei veka fri no syns eg. Virkelig. Eg trenge da.
Eg ska sova som om eg aldri har sove før, og på ingen måte stressa.
Bare 1 dag igjen no!

No comments: