Thursday, October 30, 2008

Where have you gone?!

Det var ein gong då Ahlgrens biler med sjokoladetrekk tok seg jevnlige kjøreturer ned spiserøret mitt. Det var tider det. Eg kunne hamstra sjokoladebiler dei gongane eg fant dei i butikken, for det var nemmelig ikkje så voldsomt mange plasser dei blei solgt. I det siste har eg begynt å kjenna eit stort savn. Eit stort savn etter Ahlgrens fantastiske biler med sjokoladetrekk. Godteri av beste klasse spør du meg. Men så e eg nødt te å spørra, har du sett Ahlgrens biler med sjokoladetrekk i butikkhyllene i det siste? Eg e redd eg har spist dei for siste gong. Eg har lett, men har eg fonne? Nei. Nei. Nei. Eg begynne å frykta da versta. Kan denna smaksopplevelsen har gått ut av produksjon? Eg håpe for alt i verden at eg tar feil.
I want you back< 3


Har du observert mine elskede biler i ei butikkhylla nær deg, please tell me!

4 comments:

Anonymous said...

Visste ikkje at dei fantest ein gong, heha :O

Anonymous said...

Ikkje eg heller :D

Tora said...

:O
e da versta eg har hørt!

Elisabet (: said...

syns da va ekkelt eg:P
men hey, kvar sin smak:)
Håpe du finne da etterlengta snope ditt Tora:)!