Wednesday, October 15, 2008

eg undrast..

I økonomitimen i går når eg satt og førte regnskap kom eg te å tenka på ein ting. Kem e da så har komt på at regnskap ska førast sånn så me jer da? Eg undres...
Da e mykje ein kan undra seg øve, f.eks kem kom på å bruka steinar som pynt? Kem fant opp slikkepinnen? Kem fant opp asfalten? Kem fant opp neglalakken og kem fant opp tyggisen?

Eg lure alt for masse, spesielt når eg burde konsentrera meg om andre ting, som f.eks norskprøve på fredag. Eg kan nesten ikkje venta.

5 comments:

SILJE said...

Kem kom først, høno eller egget..HMMM

Anonymous said...

Koffor blei noken smartare en andre ?

Tora said...

bra spørsmål.

Koffor e ingen smarte nok te å finna ut kem som kom først av høno og egget?

Camilla said...

norskprøve kan få ken som helst te å lura ka som e meiningo me livet ...

Tora said...

der sa du da camilla