Tuesday, October 28, 2008

La da bli april

I dag så fallt det faktisk snø på Lundeneset, nåke eg ikkje trur va heilt venta hos mange då me faktisk ikkje e komt lenger enn te 28.oktober. Men snøen kom, og snøen smelta. Eg krysse fingrane for at da blir lenge te neste snøfall. Eg e ikkje klar for meir kulde endo. Dagane går stort sett med i å leita etter varmekilder (nåke da e alt for lite av) for å ikkje frysa rompo seg. Men te tross for at da e kaldt så har vertfall regnet gitt seg (ikkje at eg trur me komme te å savna da så altfor lenge) og da ska me vera gla for! Opplett e bra!

I dag fekk me endelig informasjon om studieturane. Og veko før påske blir da tur! Eg glede meg veldi, veldi mykje, og krysse fingrane for at eg får plass på Hellasturen. Eg får fly, besøka historiske plassar og ikkje minst, da e varmare enn Norge!

No comments: