Wednesday, October 29, 2008

Onsdag ja!

I dag e da onsdag, nåke så betyr fagdag. Dei 4 første timane hadde me krd uten møteplikt, nåke så betydde at me kunne sova lenge i dag. På dagar eg har mulighet te å sova lenge vokne eg alltid tidlig. Så da va opp klokko 9, for så å bynna på oppgåvo om Frelsesarmeen. Itte lunsj hadde eg spansk resten av dagen. Og eg trur aldri 4 timar spansk har gått så fort før. Sporleik, musikk og sjokolade slår ikkje feil da! Eg har og blitt ferdi me spansklekso mi te fredag, og e ein smule stolt øve at eg har skreve øve 250 ord på spansk.
I måro har me egentrening dei to første timane, altså eg kan sova lenge i måro og. Eg like denna veko!

Eg veit ikkje koffor, men eg har trudd da har vore torsdag meir eller mindre i heile dag. Og da jekk vel ikkje opp for meg at da faktisk e onsdag før eg va ferdig me kjøkkenvasken. Jiha, lite vask på meg i måro.

No e da tid for å planlegga egentreningo! Tips?

No comments: