Sunday, October 26, 2008

Har du huska...

...å stilla klokko? Da har nemmelig eg.

Endo ei helg e øve, og eg har vore deprimert forda eg verken fekk gå på salg på amanda eller på opningo av Husnes storsenter. Einaste lystglimtet va at eg fant meg ei passe søt t-skjorta på cubus, svortland, te 40 kr.
Da e no mindre enn 2 måndtar te jul, nåke som tydelig syns i diverse butikkar. Eg ser julabrus, julakaker, julamarsipan og julasjokolader. Tull, tull, tull! Fysja meg. Meeen, eg ska egentlig berre holda kjeft, eg åt nemmelig ein kakemann i helgo.

3 comments:

Anonymous said...

så dumt at du ikkje hadde det kjekt oss meg då, at einaste lysglimtet va at du fekk kjøpt deg ein topp

Tora said...

du må ikkje ta meg så alvorlig lille venn :)

Anonymous said...

haha, ja du finne egentli ikkje så mykje på bømlo så ein gjerne vil :P
Men da e nåke me bømlinga berre har lert oss å leva med.. :P
Sjøl om eg fortsatt bur på ei litt sånn gudsforlatt øy långt uti havet, så e da faktisk meir enn tre butikka her :o