Sunday, June 3, 2007

Summertime:)

Denna helgo har vore ganske kjekk egentlig. Hadde fri på fredag så då blei han ekstra long:D
Eg e foresten ferdig me å sy kjolen min. Den blei faktisk ganske kul til slutt, så den e eg litt stolt øve. Litt kjekt å tenka på at eg faktisk har sydd ein brukanes kjole^^.
På torsdag så va da helg for min del, så då sov eg hos Edita. Me koste oss med pizza og snop. Og sjøl om me begge to va ganske så utsletne ette ei hard(?) veka på skulen, så va da no kosligt for da. :)
På lørdag så va tio inne for danseforestilling i kinosalen. Alle dansegruppene i kulturskulen va med. Dei minste trur eg va rondt 6 år, elle nåke sånt. Dei va så søte^^ Da va faktisk ganske kjekt å vera med! Litt mykje stress i og med at eg va med på 4 forskjellige dansa, men da gjekk no ikkje så alt for gale. Deilig å vera ferdig me heila greio og, vore litt mykje øvinga i da sista. Litt lei no. Men da va vertfall kjekt.
I dag kom sommaren for fullt. Eg vokna opp te strålandes sol. 23 grade i skyggen når eg såg. Og ein go del grade varmare i solo. Da lika me :D
Eg, Silje, Edita, Steffen og Jon Einar har vore på Feto og grilla i dag. Spreke so me e så sykla me inn, og tok ein "snarvei" gjennom skogen. Syns no ikkje at da gjekk så mykje fortare eg då... På Feto så låg da ein kano, og då va da jo sjølsagt at me sku ut å padla i den. Kanoen va ikkje av dei mest stabile eg har vore oppi, og når da i tillegg sitte 5 stk oppi så kunne da bare ikkje gå bra. Og da gjor da ikkje heller. Me hadde et par forlis for å sei da sånn^^. Men da va faktisk ikkje så kaldt i vatnet. Ikkje i nærheten så kaldt så sist gong eg bada vertfall. Men da va ein kjekke tur i strålandes ver:)

I måro har eg bursdag:D Beste dagen i året, 4.juni! Då ska eg kjøra bil, nåke eg har gleda meg te i longe tie!



1 comment:

Anonymous said...

Hei =)
Va ei kjekke helg detta ;)
Sjøl om da va tungt å sykkla me deg bakpå :P Hehe.. Snx

-Edita