Monday, June 4, 2007

Tora bak rattet liksom..^^

I dag har eg kjørt bil for "første" gong ( den grøftkjøringo telle egentlig ikkje me^^). Pappa va modig nok te å ta på seg oppgåvo med å lærekjøra med meg. Først så kjørte eg litt på parkeringsplassen utenfor badingo. Så klart så va da masse folk på kunsten, nåke så jor da hakket flauare..:P Eg kjørte no litt rondt på parkeringplassen og følte meg ganske så go. Så seie pappa at eg ska svinga ut og kjøra på veien opp te triohuset. På veien opp så måtte eg attpå te gira. Da jekk faktisk ikkje sååå gale sio veien jekk rett fram. Men så sku eg snu då, da jekk ikkje fullt så bra. Sikkert veldig morsomt for dei so såg på. Men eg klarte no omsider å snu. Så seie pappa at eg ska kjøra heeeile veien bort te bedehuset. Først så trudde eg at han tulla me meg, men her va da ramme allvor. Så då kjørte eg då. Men å svinga ut på hovedveien va ikkje så lett så eg hadde trudd. Først måtte eg gira ned, så måtte eg brem^sa og trykka inn klutchen( kan nåke sei meg kossen da skrives?). Så måtte eg venta te alle bilane hadde kjørt forbi, før eg måtte sleppa klutchen og gassa og svinga. Detta blei då alt for mykje, på alt for kort tid for lille meg. Så eg sleit litt i da krysset for å sei da sånn. Lagde 'litt' kø. hehe 0:). Men omsider så kom eg meg ut på hovedveien og då jekk da egentlig fint. Litt problemer i svingane, men hallo, da e min første biltur. Ka kan ein egentlig forventa av meg? Fint jekk da heilt te eg sku svinga inn te bedehuset. Då klare eg å kvela bilen, forann alle folko so sto der. Etter ein go del forsøk på å starta han igjen, så klarte eg å svinga inn. Ein smule flaut..:P Men da funke^^

1 comment:

Anonymous said...

Du e flinke du ;P

-Edita