Sunday, June 10, 2007

Freaks in Haugesund!

På lørdag va eg på ein etterlengta shoppingtur i Haugesund. Endelig sku eg få svi av litt penga på h&m! Malene va så snill og ville vera me meg. Me hadde da kjempekjekt, og prøve masse gøye kler. Må få understreka at eg kjøpte meg dei _kulaste_ solbrillene ever! Me kjøpte oss og kvar vår frisbee som me ska ha med oss på action! Seinare på dagen fant me ut at me sikkert har godt av ei veka me frisbee på action, ettersom våras frisbeeskills ikkje e heilt på topp...(a) På kvelden jekk te ein damm for å ta bilder! På veien såg me ein kongekul bobla, som faktisk va te salgs! ^^
Very funny! :)

La meg få introdusera verdens kulaste boksa!, som Malene faktisk kjøpte! Me kom omsider fram te at da anrekket eg har på meg va dritkult, sånn egentlig..^^

Converse-heaven :)

Kjolen på barneavdelingen på h&m eg forelska meg i 0:)

Me jekk onda ei bru der Malene passa perfect inn me sitt antrekk^^



Malene og drømmebilen^^

Me unt that car!

Tora: "Malene, eg ser lyset!"

Me fant ut at eg matcha traktoren bedre enn boblo^^

Søndag, på båten heim:)

Takk for ein fin tur Malene:) <3

1 comment: