Wednesday, June 20, 2007

School's Out For Summer!

No e da sommarferie og eg e ferdig på ungdomsskulen. Da e litt rart å tenka på egentlig, eg begynte jo nettopp! Desse 3 åro har gått skummelt fort. Tenk at eg har gått 10 år på skule no..da e mykje da. Trist at klassen splittes. Gjekk i verdens beste klasse! :) Men da va vertfall kjekt så lenge da varte^^ No ska eg jo snart flytta og greie. Skremmandes å tenka på egentlig. Flytta heimefrå, te ein plass der eg kjenne INGEN! Men da blir spennandes og, glede meg. E bare litt redd eg ska mista kontakten me alle dei fantastiska vennene eg har her heima..

I går så va da avslutningsfest for 10.klassen! Da va no i grunn koselig. Veldig synd med Hovdenfilmen eg og Malene hadde slete me, men ingenting å gjer me da no. Men da blei no ein kjekk fest forda:)
Fekk ikkje tatt så veldig mangen bilder, men her e nåken. :)

Meg, Silje og Edita :)

Lise Marie & Camilla!

Malene&Matz

f.v: Vidar, Anders, Toini, Jon Einar, Preben, Steffen og Vegard

Nåken av dei som ein gong gjekk i 10b :) f.v.: Steffen, Tore, meg, Malene,Matz, Toini og Nathalie!

Strike a pose!

Sigrid, Renate og Malene:)

Malene og Ellen :D

Litt av klassen når me fekk vitnemålet

Stian og Andrè matcha^^

:)

Sommaren e god i gang, og på mandag reise me på action :D Glede meg masse!

3 comments:

Anonymous said...

åå eg komme te å savna alle sammen=/

silje

Malene said...

:(

det e skikkelig trist! gjenforening til neste år! eg e down for den! :D Tora, vi må komme masse på besøk, for me ska ikkje miste kontakten:) vis me plamlegge å dra hjem samtidig, kan me ha filmkvelder å snn nå me e hjemma::D
Elitt mange sånne altforsiste gang poster på bloggen nå... :( det e trist! Men du komme til å klae deg kjempebra videre, og oppleve mange nye og kjekke ting!:D Tenk på alt det kjekke vi har framfor oss:D Vi e heldige som har fått opplevd så mye kjek, og gått i ein så koselig klasse:) Og vi e heldige som har sjangsen til å gjøre det vi vil med livene våre! Og å oppleva alt det kjekke som vente oss dessa åro:) Me har hatt tre suverene år på husnes ungdomsskule:)

<3

Tora said...

gjennforening SKAL da bli, om da så e da sista eg gjer! Me kan arangera:D Together, we can do everything! ;D

Mista kontaket, nei e du galen! Da skal ikkje skje! Eg kan jo bli me deg te haugesund når du ska nedøve, eg e jo nermast nabo me haugesund eg^^ Og filmkvelda o.l. ska da bli masser av..men kanskje ikkje hos meg..med mindre me får ny tv då xD haha!
Eg vil ikkje mista kontakten me nåken som helst eg! Så eg har nok bare me å komma heim:P

<3