Tuesday, May 29, 2007

Full kontroll..?

I går debuterte eg bak rattet. Da e vel egentlig ikkje før på mandag at eg tekninsk sett har lov, men, men :P
Eg og min kjære bror fere då opp i bilen, og han foreslår at eg ska starta bilen. Litt skeptisk i starten, men eg gjekk no me på da te slutt. Tenkte at da ikkje kunne jera store skaden (hehe, 0:) ). Og når eg hadde fått starta bilen tenkte me , koffor ikkje trilla han pittelitt fram? Eg huske ikkje heilt ka eg gjor, men bilen for no vertfall på fram. 2 meter fram og rett i grøfto. Må sei eg følte meg passe dom akkurat då. Trudde seriøst at eg hadde ødelagt bilen. Fekk ein smule panikk...Men me fekk no rygga han opp igjen, og plaserte han sånn at bremsesporo sku syns så lite så mulig..Da versta av alt va at mamma ikkje merka nåke som helt når ho kom 2 sek seinare. xD
Så no e eg ganske så spent på kossen da går på mandag når eg ska bynna å lærakjøra. Men for alt eg vett så kan da jo henda at eg har et naturtalent når da komme te å kjøra bil..? :)




Går da bra eller dårlig mon tro..?

No comments: