Saturday, February 2, 2008

SNØ, og Siljemor :)!!!!

I dag når eg vokna hadde eg fått melding av Siljemor. Der sto da: Toramor! Da e snø ute, og me ska gå tur! :D
Eg måtte nesten bevega meg ut av sengo for å sjå ut vinduet. Og ka ser eg? Jo, snø. Masse snø! Lett da blei tur i snøen då!
Ette at eg hadde leita i kvar krinkel og krok i heila huset etter vinterkle ( og kamera mitt som eg ikkje fant, buuuhu), tusla eg bortøve te Siljemor. Og ho hadde fonne fram vinterkle te meg. Takk Silje! :) Silje hadde kamera og, så bilde blei da!
Silje og Tora på tur e alltid suksess! Me jekk heeeile veien bort te tunnelen, og tok masse bilde.
(Bildene blei i litt omvendt rekkefølge då, men da får me bare leva me! )
Eg skreiv på muren (a)



Toramor og Siljemor traff på Camillamor, Kåremor og Vivianmor! :)


Hopp! , sa Silje, og Tora hoppet.

Da va ikkje bare enkelt å komma seg opp på den greio...

Silje e kuuuul (H)

Silje fant ut at da va kjekkare å aka...
..enn å klatra i fjell!

Da e ei bomba på lyktestolpo! :O

^^

Hopp!

Å henga på stålvernet va gøøøy :D

Her vise Silje kossen ein 90 graders vinkel ska sjå ut



Detta her ska forstilla nett da da ser ut som...Sundepølsa! <3

Himmelen va fiin :)

Ut på tur aldri sur! ;)


Dakar postkassestativet te Silje. Tatt av vinden :(

No comments: