Sunday, February 24, 2008

Pakking

Da e søndag, vinterferien e skremmandes nærme slutten, og eg pakke før eg ska reisa tebake te Lundeneset. Ferien har gått sjuk fort, og eg har kost meg masse, masse te tross for elendig ver.
No helle eg som sagt på å pakka, og da e ikkje bare enkelt. Vertfall ikkje når du ska ha me deg skikle + hjelm, full påse med diverse ting og tang frå butikken, og litt meir kle enn eg hadde då eg kom. Akkurat no e eg superstolt forda eg har klart å pressa alle kleno + skikle ned i min lille koffert. Eg har ikkje fått te å lokka han endo då, men med litt sitting på lokket så satse eg på at da går. Håpe eg.
Fekk han igjen te slutt! ^^

For å spara plass fant eg ut at da sikkert va lurt å fylla vekso mi me all kakaoen og shampoane, og resten av alt eg har handla inn. Derfor måtte eg tømma han, nåke eg ikkje har gjort på veldig lenge. Og oppi der låg da mykje rart. Fant bl.a hårspray, q-tips, tomme tyggispakkar, bilnøklar, paraply, bukseselar, diverse ladarar, kviteringar, pengar!, gamle bussrute og støvliknades rusk og rask.
Då va eg ferdig me pakkingo, utrulig nok. Neset here I come !

No comments: