Sunday, February 10, 2008

Helg!

Denna helgo reiste eg heim for å sjå på musikal. Da va egentlig da einaste eg sku, så eg hadde i grunn mest lyst te å bli igjen på skulen. Men musikal måtte eg jo nesten få med meg, mamma va jo med!
Eg hadde sett for meg ei kjedelig helg uten planer, men da endra seg raskt. Rett før geografitimen på fredag fekk eg telefon frå mi kjære søster som ville ha meg med te Stord for å stå på skøyter. Så sånn blei da. Eg, Frida, ein drøss med fjortissar og nåken småsøsken for te Stord og sto på skøyter. Da va faktisk øveraskande kjekt. Eg har ikkje stått på skøyter på år og dag, så eg va ikkje akkurat den så va mest stø på isen. Men eg syns no eg klarte meg fint. Bare ett fall e ikkje gale!
Skøyting va gøy! :D
Frida og meg :)

På lørdagen sto eg opp klokko halv 10, kun for å få kjøra bil. E stond sio sist no, så eg hadde litt startproblemer. Men når eg først fekk kjørt litt så jekk da så da suste! Ette eg hadde vore å kjørt skjedde da nåke utrulig. Eg JOGGA, i regn! Endelig klarte eg å komma meg opp av sofaen, og eg va passe stolt av meg sjøl når eg kom heim igjen ette turen. Og den kondisen min trur eg nok at eg må jobba litt meir med...Seinare va da tid for musikal! Eg, pappa og Silje va og såg den sista av 3 forestillinger, og da va superkjekt! Eg syns dei va utrulig flinke dei så va med. Musikalen hette ''Our day out'' og handle om ein klasse så reise på skuletur, så skjer da både da eina og da andre. Absolutt underholdanes!
Mamma spelte den snille læraren te klassen :)

På søndagen va da utrolig nok sol ute! Eg trudde ikkje mine eigne auge då eg såg ut av vinduet, men sol va da, heile dagen. Denna solfylte søndagen jor eg ingenting anna en å bare slappa av. Eg tk kamera me meg ut og knipsa i vei i da fina veret. Og eg fekk bokstavelig talt ein katt på nakken. Den lille pusen så har adoptert seg sjøl inn i familien, fant ut at skuldrane mine va den perfekte plass å ligga. Så eg jekk rondt i hagen i sikkert 20 min me ein katt liggande rondt halsen min.


1 comment:

Åshild said...

dritbra bilda!=)
du e fliink^^