Thursday, December 25, 2008

Årets fangst

Då va julafto fordi for i år. Eg har åte deilig pinnakjøtt, åte alt for mykje snop og pakka opp x antall pakkar. Eg e meget fornøyd med årets fangst og seie TUSEN TAKK te alle så spanderte julagave på meg :)
I år pynta eg julatreet heilt aleina, hoho.
Av br fekk eg ein boks me mykje kjekt oppi, og eg vant på flaxkalenderen :D
så fekk eg jo såklart liverpooldrakt og av supporteren min :)
Alt frå snop te kjøretimar. Sjå den suuupersøte colafalsko (200 ml)!
Eg fekk blender, og den va rød!!
Toastjern, håndkle, pysjar, t-skjorta, og ullsokkar :D
For di så ikkje ser da, så har eg klipt meg! And i'm fornøyd. Min julegave te frisøren va 5 kg hår som eg la ifrå meg på golvet deiras. I går jekk da og opp for meg at eg ligna litt på et julatre i kjolen min. Men for all del, julatre e flotte!

GOD JUL!



4 comments:

SILJE said...

Eg likte håret ditt ooog;)

Elisabet (: said...

Grattis;)

Camilla said...

Grattis me nye ting og ny frisyre :)
looking good :D

Anonymous said...

Gratulera me fine fotballdrakt =)