Tuesday, December 23, 2008

Mimring

Julaferie betyr mykje dødtid, og no har eg klart å rota meg ned føre våras gamle, kjære stasjonære data. Eg har ikkje brukt han på evighetar, og derfor e da superkjekt å grava i gamle bilde og høra på gammal musikk. No høre eg på Lily Allen, som eg va heilt hekta på nåken år tebake i tid, og ser på bilde frå 9.-10. klasse. Da e så kosli å sjå på alt me fant på, bringe fram gode minner. På ein måte e da litt trist og, nettopp fordi da e fortid. Folk har blitt eldre, forandra seg, flytt heimafrå osv. Eg e jo ikkje så ofta heima heller, så eg får mykje mindre tid te å ver me folk her heima. Da e trist, men da e berre sånn da e, og då e da ekstra kjekt me sånne bilder så eg kan mimra :)
''Ekstremsporttur'' me Silje, Steffen og Preben.
Isparty hos Malene
VÅT tur te Vardhaugselet me Malene og Steffen
Matlaging hos Silje
Diverse frå ungdomsskulen
Hovden
Filmprosjekt
17.mai 07
Freaks

Detta tok long tid, så no får da vera nok :)