Monday, January 5, 2009

Skulestart

I dag har eg vore på skulen for første gong i 2009. Da va hardt og eg va trøtt. Motivasjonen min har tydeligvis ferie endo, så eg får gjort heller lite fornuftig. Eg har gitt meg sjøl lov til å vera lat å gjera absolutt ingenting i dag, men i måro, då må eg prøva å ver litt strengare me meg sjøl. Off, eg sku ønska eg hadde ferie 2 veke te, minst. Men, the show must go on.

Da fantastisk flotta pepperkakehuset så eg og br laga i julo :D

For 2009 har eg to mål..
-ta lappen
-trena meir

Ellers så trur eg at 2009 blir et bra år, itte eg har komt meg ut av juleferiemodus.

4 comments:

Camilla said...

Velkommen te realiteten:D
coolt me BR og Tora på huset:P

Elisabet (: said...

så skjønnt hus^^

Anonymous said...

eg så va arkitekten! =P

Tora said...

ja, du e ein go arkitekt, da ska du ha, men hadde da ikkje vore for meg så hadde da aldri blitt nåke hus ! :P