Monday, September 17, 2007

Veke 38

Veke 38. Eg grøsse bare eg høre da. Og da e ikkje uten grunn. Detta e veko eg fint kan kalla helvetesveko. Da versta av alt e at da høgst sansynleg komme te å komma langt verre veke. Grøss!!
Men altso da som skjer e at me skal ha prøve. Ikkje bare ein, men to. To prøva på ei veka e kanskje ikkje uvanleg mykje te å vera allmenn. Men etter 2 måndta me sommerferie, så blir omvenning litt voldsom.

I måro e da dagen for matteprøve. Matten e i og for seg ikkje så vanskelig. Da e eg grune meg for e da at me ikkje har lov te å bruka nåken hjelpemiddel. Ingen regelbok, ingen kalkulator! Eg e ALT for avhengig av nettopp da. Derfor e eg redd for at eg ska få fullstendig hjerneteppe onda prøven, jera masse slurvefeil, og at eg ikkje ska bli ferdig. Typisk. Eg har heller ikkje fått øvd så altfor mykje. Istaden for å sitta her og syta øve alt eg sku ha gjort, så burde eg egentlig letta på rævo og faktisk gjort litt matte. Men da kan venta litt te...

Når denna matteprøven då e øvestått, så blir da ikkje mykje tid te å slappa av. Oh no! Då e da rett i gong me å lesa på den fantastiske naturfagprøven!! Der e me då så heldige at me får ha prøve i heila to kapittel. Naturvitenskap og økologi. Superkjekt. Eller ikkje?..
Og med ikkje mindre enn 60 sie å lesa på + diverse rapportar frå øvinga me har hatt, så ska da nok ikkje akkurat mangla på arbeid. Eg skjønne heller lite av alt sammen, og e rimelig sikker på at heile prøven komme te å gå rett i dass. Og akkurat da komme eg ikkje te å talka. Eg komme te å bli direkte lei meg. Øve ein naturfagprøve, JA! Eg e kanskje rar, men da e då ein gong sånn eg e. Deal with it.

Og i tillegg te desse prøvane ( nei, da stoppe ikkje endo. Her har me meir godsake på lager), så har me ein innlevering i naturfag ( som eg forsåvidt nesten e ferdig med, men bare nesten), retting av rapport og andre lekser i diverse fag.
Eg komme te å vera heilt utkjørt på fredag ette siste time. Og eg håpe inderlig at me ikkje ska ha prøve neste veka, så eg kan slappa fullstendig av og gjera INGEN lekse heila helgo. Da hadde vore hærlig!

Da einaste som e positivt me denna veko e måneskinnsturen på torsdag! Da blir knall! Eg e fortsatt uvitande om kem eg ska gå med, nåke eg lure skrekkelig på. Men eg glede meg vertfall masse.
Ja, også får eg kanskje besøk i helgo. Håpe, håpe! :D

No må eg seriøst jer litt matte.

No comments: