Saturday, September 15, 2007

Kor e bussen?

Eg har i lengre tid ønska meg besøk, og i dag så sku Silje og Preben komma å besøka meg. Eg gleda meg som bare da. Eg rydda rommet, eg vaska te og me vasken og tørka støv! Flinke så eg e så hadde eg planlagt te punkt og prikke kossen dei sku komma seg te Lundeneset. Nåke som ikkje e bare enkelt. Men til min store glede hadde eg fonne ut at da faktisk va mulig å komma seg fram og tebake samme dagen. O lykke!
Men så klart måtte da gå gale. Eg hadde jo så klart øvesett ein liten detalj i bussruto..Bussen som sku gå frå Skånevik måtte førhandsbestillast. Så da kom ingen buss. Stakkars Silje og Preben av lost på Skånevik. Og eg følte meg passe dum så hadde klart å satt dei i den situasjonen.
Frå no av ska eg ALLTID sjekka at bussane som står i ruto faktisk går.

Unskyld Silje og Preben for at eg ikkje har auge x)

No comments: