Friday, August 15, 2008

Min sommarferie har i år bestått av 6 veker jobbing og 2 veker fri. Dei 6 første vekene jobba eg, som sagt, eg fekk derfor ikkje tid te å jer så voldsomt mykje anna enn å, nettopp, jobba. Nåke som og har først til at eg har vore litt sløv når da har komt te blogging.

Detta har eg gjort dei 6 vekene eg jobba:
-jobba
-jogga
-åte salat
-lest bøker/blader
-prøvd å blitt brun
-bada
-vore 1,5 time i Bergen
-vore på Bømlo
-forsove meg ein gong
-tatt lite bilder

Dei to siste vekene no har eg hatt fri. Dei har gått betraktlig fortare enn dei seks første, merklig nok.

Detta har eg gjort dei 2 siste vekene:
-tatt toget te oslo, for første gong, aleina
-vore i bryllup
-kjøpt meg boksa te 500kr (ja, da e dyrt te meg å vera)
-bowla ( eg tapte kun ein gong!)
-sett elg
-sett The Dark Knight, 2 gonger
-vore i Bergen, der va da sol
-kjøpt meg speilreflekskamera
-vore i bursdag
-pakka til lundeneset
-tatt lite bilder

I dag har eg:
-stort sett pakka
koffor eg smile?
jo, da skal eg fortella deg.
eg skal nemmelig tebake te Lundeneset i måro!

No comments: