Saturday, August 30, 2008

jaudå

Da e mangen ting eg e dårlig på. Men eg har og enormt mange ting eg e go på. F.eks å bruka pengar. Eg sku meg ein liten tur på husnes i dag for å sjå ette rammer. Da blei ikkje så mangen rammer på meg for å sei da sånn, men eg ikkje tomhendt heim for da om. Som sagt e eg flink te å bruka pengar, men eg e og voldsomt flink te å få mykje for pengane, syns eg sjøl.
lommabok frå cubus, 30kr
3 stk neglalakk frå cubus og parfymelle, te samen 64 kr
cardigan frå vila, 80kr, og genser frå cubus, 50kr

Så har da seg sånn at dei har fått makramétråd og treperler på Baronessa. Da va ikkje fullt så billigt...nåken så vil hjelpa meg å laga smykker?
7 stk pakker perler og tråd, 262 kr

5 comments:

david santos said...

Really beautiful!!!
Have a nice weekend.

Elisabet (: said...

oidå, du vett at sånn boks stappfull av perle koste berre 80 og nåke, og tråd 30 kr på Biltema:P?

Tora said...

jada, jada:P gni da inn:P

[S] said...

Gjøør da?:o
Eg vil på biltema!!

Lika bloggen din, Tora:D

Malene said...

Han fyste så har komentert va digg