Sunday, July 13, 2008

Finaly

I dag e da søndag, nåke som betyr at helgo e øve og at da veldig snart e mandag. Helgo har som vanlig gått alt for fort, og eg har som vanlig ikkje fått gjort så voldsomt mykje fornuftig.
Me har hatt besøk nåken dagar, og pappa blei så mykje så 50 år i går, så for ein gongs skyld så har da no skjedd litt vertfall
Og i dag så har eg endelig komt meg ut av huset, gått bort te Silje og testa ut treningsrommet. Altså eg har faktisk trent i dag! Og da skjer så alt for sjeldent, men no har eg ett håp om at eg ska klara vertfall ein økt i veko. For å sei da sånn, eg trenge den trimmen eg kan få. Da e bare å ønska meg lykke te, for da komme eg virkelig te å trenga.

I måro e da lønningsdag, nåke så betyr at da e ein bra dag, sjøl om eg må stå opp før klokko 6. Eg kjenne lysto te å dra te Bergen for å bruka pengar blir større for kvar dag som går, men spørsmålet e korti eg ska få tid te da. Da e så mykje eg vil jera og sku ha gjort, så eg ikkje får gjort. Og da frustrere meg. Eg glede meg te august, for då har eg fri, og kan sova nett så lenge eg har lyst te. Også glede eg meg te neste lønning, for då blir da speilreflekskamera på meg. Nåke eg har venta i lengre tider på. Og i dag så klarte eg faktisk å sjå meg ut ein potensiel kandidat. Nikon D60.

Komme detta te å bli mitt framtidige kamera?

btw, viss da e nåken der ute så har peilig på kamera, speak out
eg vil gjerne veta om detta e et dugandes kamera.

2 comments:

Malene said...

lykke til;)

Anonymous said...

Da e sånn me har :D
Og da funka fint i think!

Silje