Wednesday, July 2, 2008

Endelig!

...har eg fått somla meg te å låna den sista Harry Potterboko, på norsk vel og merka. Og eg glede meg som ein liten onge te å bynna på han. Eg trur dei første sidene vil bli lest på sengo i kveld, men da blir nok neppe så mykje ettersom vekkerklokko mi ringe 05.50 om dagane. Jobb e nåke fantastiske greie! (føl ironien her, takk)
Men sio sommarsolo endelig har vendt tilbake så kan eg jo legga meg ut å lesa etter jobb. Da blir to flåger i ein smekk da. Både Harry Potter, og forhåpentligvis, litt farge!

4 comments:

Anonymous said...

-.- Se heller filmen (ikkje at eg drive å ser på di asså) :D

Malene said...

nei nei nei, les bokå! :D
Har ikkje kommen så langt ennå eg heller.. hvis det e noen trøst.. :P Lykke til med lesningen! :D

Anonymous said...

GJØR BEGGE DELER! :D

Smart Silje, smaaaaaart :)

Anonymous said...

GJØR BEGGE DELER! :D

Smart Silje, smaaaaaart :)