Thursday, November 29, 2007

Yrkesmassa i Husneshallen

Onsdag 28.november va da utdanningsmessa i Husneshallen. Lundeneset hadde så klart stand. Ingen yrkesmessa uten Lundenesetstand!
Eg, Thomas og Leon dro frå skulen tidlig, tidlig på onsdag, og reklamerte for skulen frå klokko 09.00 te 14.00. Ska eg vera ærlig så syns eg me jor ein go jobb. Mange som va interiserte.
Så fekk eg jo treffa igjen masse kjentfolk, og da e som alltid kjekt.

Sjølvaste The Amps spelte!
Et prakteksemplar på dyktige studenter!

2 comments:

Anonymous said...

Hej O'hellige Tora (:

verken eg elle camilla e nåke skikkeli begeistra for da bilde du la ut av oss..hahah hohoho xD
Hej då<33


NB:
LOVE IT'S LEARNING!



Silje&Camilla was here

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.