Wednesday, November 14, 2007

Snø liksom

På fredag kom da snø, nåke eg i grunn syntes va kjempestas. Snø så tidlig i november liksom, konge! Så eg og Regine bestemte oss for å gå te Kiwi i snøveret. For å sei da sånn, eg trur me hadde litt for høge forventninga te turen. Lite visste me at me skulle komma tebake te neset, 2 tima seinare, iskalde, våte og me snø både her og der. Konklusjonen blei at me aldri meir ska gå te Kiwi i snøstorm, me ska kjøpa bil og kjøra. Ei rød bobla faktisk!

Detta bilde tok eg for å ha et bevis på at da faktisk hadde snødd den dagen, då eg ikkje trudde da sku komma meir snø. Så feil kan ein ta.
For meir snø kom da. Masse snø, masse meir enn detta. Masse snø te å vera i november riktig nok.



Da e ein ting eg ikkje forstår. Koffor kan ikkje butikkane bestemma seg for om da e vinter ( eller, jul blir vel egentlig meir passande) eller sommar. Eg meine, når du finne jordbær, eg gjentar jordbær og julamelk, pepperkake, julamarsipan, julabrus osv i butikken på samma tid, då e nåke gale. Jordbær ska selgast om sommaren, julaprodukt ska selgast i julo. Bastabom!


1 comment:

Maria Nelly said...

Åååh, så SINNSYKT enig!!