Monday, July 16, 2007

Ut på tur

I dag har eg vore me Malene og slekto på fisketur i Tveitedalen. Da va veldig kjekt:)
Eg fekk fisk! :D Nåke alle utenom Malene gjor..ikkje mykje fiskeskills å skriyta av der nei..Men eg, som ikkje har fiska på år og dag imponerte meg sjøl stort me å få heile 4 fiska! Grett, så va da bare 1 av dei som va brukanes. 2 stk klarte eg å mista i elvo når eg sku dra dei opp, og den siste va litt for liten. Men fisk e fisk!
Ein anna ting eg må få nevna e at min morfar og Malene sin bestefor jekk på folkehøgskule sammen for mange herrens år sio. Da e ganske så kult tykkjer eg^^

På Sandvoll fant eg og Malene ripsbuska! Me fant fort ut at da va veldig kjekt å kasta ripso opp i lufto for så å ta dei imot med monnen. Klarte 11 stk på rad begge to! Kem har ripsskills? :D
- "Tann ut!" xD

Regn e i grunn ikkje så gale når da først regne kjempemasse. :)

1 comment:

Malene said...

REgn e gøy! :P
Og mulig eg ikkje har fiskeskills(Kem gidde å ha det forresten.. herlighet...) (a) Men Rips! Tror det e meir mitt område... :D

Gøy du va med!:D