Thursday, July 5, 2007

Action 2007!

I år va eg på action for første gong. Og eg lure litt på koffor eg ikkje har vore me tidligare, for da va knallkjekt! :D Ei av dei kjekkaste vekene eg kan huska eg har vore me på. Da va bare heilt pyskokult! ^^ Eg va på frisbee, og da va faktisk kjekt, sjøl om friebee kanskje høres litt kjedlig ut..:P A-laget ftw, seie no bare eg^^ Badeland va gøøy! :D Eg e litt stolt av meg sjøl som klarte å delvis øvevinna min eg-e-redd-for-alle-sklie-eg-ikkje-har-tatt-før-som-ser-skummle-ut
-tenk-om-eg-slår-meg-får-eg-vatn-i-ansiktet-angst. :P Så sjøl om da te tider blei ganske så kaldt, så va da veldig kjekt.
Møtene va faktisk og ganske kjekke :) Kult når alle 1300 personane va inni teltet og sang^^ Sku likt å stått utenfor å hørt på :P
Men vertfall så e alt me action kjempekjekt! Rett og slett full pakke! :D

Stikkord for action 07! :
-karaokebuss
-krik husnes!
-frisbee ( A-laget! )
-sommarland
-"Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Det er enkelt. Det er helt psykokult!"
-fotballbane med sopp og egg :P
-myggstikk
-sosialt
-grace kelly i ny form ^^

KRIK Husnes!

Me har da kjekt i sommarland^^

Her budde meg, Malene, Sigrid, Lise Marie og Silja^^

A-laget i frisbee! Me eige i frisbee altså^^

Karaokebussen! :D

4 comments:

Anonymous said...

såg seriøst kjekt ut ^^,
te neste år e eg og me:P

silje

Elisabet (: said...

ÅÅå:D Da va kjeeekt:D

Anonymous said...

Da va kult ... pshycokult faktisk:P .. da va jo tross alt eg blei kjent med deeg;)

Magnus ...

Tora said...

Pshycokult ja! :D
Oh yes, og da e ikkje bare bare;)