Wednesday, July 22, 2009

Maling på g

Eg hadde siste arbeidsdag på fredag, nåke så betyr at eg no har ferie. Digg:)
På mandag va eg, mamma og pappa te Åsane for å gå på IKEA. Sku handla inn litt nytt te rommet mitt, også fekk eg meg ein go kjøretur også.
Me tok ferja frå Løfallstrand, og kom så vidt med ferjo..Mamma og pappa måtte gå ut døro mi, for å sei da sånn.


Fekk ikkje kjøpt så masse småting, men fant alt da stora eg hadde plukka ut, så eg e i grunn veldig fornøyd. Når me kom heim hadde eg dritlyst te å montera alt sammen, men da må desverre venta. Rommet måtte nemmelig malast først, så siden eg va gira på å sku opp, så begynte eg å mala me ein gong me kom heim. I dag e da onsdag, og eg har komme fram te ein ting. Maling tar tid. Og blir litt kjedelig i lengden. Men for all der, da blir kjempekjekt når rommet blir ferdig. Te no så har eg malt første strøk maling på 2 av 6 veggar (ja, eg har et krokette rom).


Da blir lyst og fint! :)

Litt fin musikk til slutt. Aerosmith - Dream on. I like.

2 comments:

Elisabet (: said...

Tora blogge:D

Tora said...

Elisabet kommentere :D