Sunday, November 30, 2008

I dag

I dag e da første søndag i advent. Da betyr at eg lovlig kan høra på julamusikk, pynta te jul og alt anna så høre julo te. Eg og Regine starta på julavasken i dag, og eg vaska doen for andre gong i mitt liv! Julapynten e og på vei opp. Tar eg ikkje heilt feil, vil da nok bli meir ette kvart. Jo meir, jo bedre?

I dag har eg og br 1 år! :) Me har vore heima hos meg i helgo og kost oss, og ikkje minst, me har vore sunne!
hugleik <3
br e verden søtaste så laga alle desse te meg :)

I dag har eg lærekjørt i mørket, og eg syns at eg bynne å bli rimelig go. Eg har no lert meg bakkestart uten håndbrems! Kem sku trudd da?

I måro e da 1.desmeber, då ska eg sjå Jul i Blåfjell. Om eg glede meg? JA!

4 comments:

Ivo Serenthà said...

Greetings from Italy, good luck

Hello, Marlow

Camilla said...

Congrats me overstått 1 års jubileum :)

Tora said...

thank you cammy :)

Anonymous said...

Gratulera med overstått 12 mnds :-D