Sunday, June 29, 2008

Me prøve på nytt..

Ja, no har denna bloggen vore død i ei stond, men i mangel av ting å gjer på så jer eg han ein sjanse te. Blir spennandes å sjå kor lenge eg klare å holda liv i han denna gongen.
Men da har jo skjedd litt forskjelligt sio sist gong eg blogga då. Tenke eg oppsumere da kort med ei lista.

-Ingen eksamen på meg i år
-Eg har blitt 17 år
-Avslutningsfest på Lundeneset og sommarferie!
-Eg har bynta å jobba på Valen Vaskeri, kor eg ska jobba fram te 1.august
-Eg har endelig klyppa meg

Me tanke på at da i skrivandes stond regne ut, så kan da sjå ut te at da blir ein del blogging på meg i sommar.

p.s. Eg skulle egentlig lasta opp ett par bilde frå kameraet mitt å legga med her, men den 100år gamle maskinen på loftet e visst for gammaldags til da. Vertfall i kombinasjon med mine tekniske ferdighetar.

No comments: